Porządki w Google Ads na nowy rok. Odśwież swoją kampanięPorządki w Google Ads na nowy rok. Odśwież swoją kampanięPorządki w Google Ads na nowy rok. Odśwież swoją kampanięPorządki w Google Ads na nowy rok. Odśwież swoją kampanię
Kampania w Google Ads ma działać optymalnie. Zadbaj o szczegóły (fot. Pixabay)

Porządki w Google Ads na nowy rok. Odśwież swoją kampanię

Porządki w Google Ads na nowy rok. Odśwież swoją kampanię
Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

-

CEO, DevaGroup, agencja Partner Google Premier i Google Rising Star

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO
DevaGroup, agencja Partner Google Premier i Google Rising Star

Trener SEO, Google Ads & Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek o tej tematyce. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Prowadzenie kampanii w Google Ads to stały proces. Nie możesz jej zostawić na dłużej bez opieki. Powodów jest wiele: od konkurencji reagującej na twoje reklamy czy stawki po konieczność kontroli odmian słów kluczowych. Jej brak powoduje przepalanie budżetu. Nadejście nowego roku to także dobry moment, aby wnikliwie przyjrzeć się swojej kampanii, odkurzyć i uporządkować jej zawartość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się