Porozmawiajmy o dobrych strategiach (w social media) – case study komunikacji sieci Neonet na FacebookuPorozmawiajmy o dobrych strategiach (w social media) – case study komunikacji sieci Neonet na FacebookuPorozmawiajmy o dobrych strategiach (w social media) – case study komunikacji sieci Neonet na FacebookuPorozmawiajmy o dobrych strategiach (w social media) – case study komunikacji sieci Neonet na Facebooku
Warto odejść od natarczywej komunikacji sprzedażowej (post z Neonetpl na Facebooku)

Porozmawiajmy o dobrych strategiach (w social media) – case study komunikacji sieci Neonet na Facebooku

Porozmawiajmy o dobrych strategiach (w social media) – case study komunikacji sieci Neonet na Facebooku
Mieszko Sibilski

Mieszko Sibilski

-

PR manager, rzecznik prasowy, Neonet

Mieszko Sibilski

Mieszko Sibilski

PR manager, rzecznik prasowy
Neonet

Od 1 lipca 2020 r. buduje dla GK Neonet zespoły public relations i CSR oraz nadzoruje komunikację w social media. Wcześniej od 2017 r. pełnił rolę rzecznika i kierownika biura prasowego Eobuwie.pl. Odpowiadał za komunikację korporacyjną i public relations grupy spółek Eobuwie. Doświadczenie w segmencie online zdobywał m.in. w branży fintech i w zespole prasowym Cinkciarz.pl.

Zmieniliśmy publikowane treści, aby wyróżnić się w zalewie „ulotkowych” postów, typowych dla całej branży elektro. Po raz kolejny sprawdziła się zasada, że media społecznościowe działają najlepiej, gdy wykorzysta się je zgodnie z przeznaczeniem: do budowania aktywnych grup sympatyków marki i dialogu z nimi. O zmianie komunikacji sieci sklepów Neonet na Facebooku pisze Mieszko Sibilski, jej PR manager i rzecznik prasowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się