Porozmawiaj z marką. Czy conversational commerce zastąpi aplikacje?Porozmawiaj z marką. Czy conversational commerce zastąpi aplikacje?Porozmawiaj z marką. Czy conversational commerce zastąpi aplikacje?Porozmawiaj z marką. Czy conversational commerce zastąpi aplikacje?
Kot-pogodynka na Messengerze

Porozmawiaj z marką. Czy conversational commerce zastąpi aplikacje?

Porozmawiaj z marką. Czy conversational commerce zastąpi aplikacje?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wracamy do konwersacji – tak przynajmniej twierdzi Chris Messina z Ubera. Jego zdaniem 2016 będzie rokiem conversational commerce – paradygmatu, który całkowicie odmieni sprzedaż internetową, korzystanie z usług wielu firm oraz komunikację z nimi.

Komunikatory internetowe bardziej przemawiają do ludzkiej psychiki niż konieczność instalowania, personalizowania i korzystania z aplikacji. Nie dziwi więc, że widać ostatnio coraz więcej kroków ku tworzeniu możliwości korzystania z konkretnych usług w ramach klasycznego czatu.

Przoduje w tym Uber. Dzięki zintegrowaniu aplikacji z Facebook Messengerem można w wygodny sposób zamówić samochód wprost z okna komunikatora.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się