Pornhub goni króliczkaPornhub goni króliczkaPornhub goni króliczkaPornhub goni króliczka
Apetyt rośnie w miarę jedzenia

Pornhub goni króliczka

Pornhub goni króliczka
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

25 maja 2017 roku przyniósł ekipie serwisu Pornhub dużą okazję do świętowania. Strona z treściami pornograficznymi doczekała się swego 10-lecia. Pornhub jest nie tylko jedną z najbardziej znanych platform z pornografią. Jest też silną marką, która ma ochotę na więcej.

Gdy dziesięć lat temu Pornhub wchodził do Internetu, treści pornograficzne na telefonach komórkowych oglądało zaledwie 1% internautów. Dziś pornhubowe filmy przegląda na smartfonach aż 75% osób.

W ciągu dekady na stronie pojawiło się 10 milionów plików wideo o łącznej długości 1 515 627 godzin. Innymi słowy – gdybyśmy zaczęli oglądanie pikantnych treści w momencie, gdy została wysłana pierwsza wiadomość przez telegraf (a było to w 1844 roku), wciąż mielibyśmy sporo nowego materiału przed sobą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się