Porażka Starbucksa, czyli jak wykorzystać papierowy kubekPorażka Starbucksa, czyli jak wykorzystać papierowy kubekPorażka Starbucksa, czyli jak wykorzystać papierowy kubekPorażka Starbucksa, czyli jak wykorzystać papierowy kubek
Starbucksowi nie wyszło z pisaniem na kubkach, ale innym markom się powiodło (źr. Starbucks)

Porażka Starbucksa, czyli jak wykorzystać papierowy kubek

Porażka Starbucksa, czyli jak wykorzystać papierowy kubek
Ł. Piosik, J. Müller

Ł. Piosik, J. Müller

-

Ł. Piosik, J. Müller

Ł. Piosik, J. Müller

Porażka akcji Starbucksa „Race Together” pokazuje, jak niewiele dzieli udane wykorzystanie niestandardowego nośnika od kompletnej klapy. Innym markom, takim jak sieć fast food Chipotle, poszło w tego rodzaju kampaniach zdecydowanie lepiej.

Pomysł Starbucksa na akcję „Race Together” wydawał się idealny. Masowa marka zabiera głos w ważnej społecznie debacie, jaką są w Stanach Zjednoczonych relacje między różnymi rasami. Polega to na tym, że barista podaje klientowi kubek opatrzony napisem „Race Together”. Jeśli po drugiej stronie lady zobaczy zainteresowanie, powinien przejść do dyskusji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się