Marzeniem chyba niemal każdego twórcy reklam jest, by jego spot stał się popularny i rozpoznawany przez szerokie rzesze widzów. Czasami jednak taka sława, paradoksalnie, może zaszkodzić. Przykładem niech będzie ostatnia kampania napoju Smirnoff Ice na rynku brytyjskim.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Bohaterem serii spotów jest niejaki Uri (bądź też Yuri), mieszkający najprawdopodobniej gdzieś na zasypanym śniegiem rosyjskim odludziu. W jednym z filmów reklamowych Uri, przejechawszy uprzednio wśród zasp swoistą „śnieżną bryką” ciągniętą przez psi zaprzęg, oprowadza widza po swoim zaskakująco luksusowo urządzonym syberyjskim domu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.