Popularność szkodzi - Marketing przy Kawie
Popularność szkodziPopularność szkodziPopularność szkodziPopularność szkodzi

Popularność szkodzi

Popularność szkodzi
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Marzeniem chyba niemal każdego twórcy reklam jest, by jego spot stał się popularny i rozpoznawany przez szerokie rzesze widzów. Czasami jednak taka sława, paradoksalnie, może zaszkodzić. Przykładem niech będzie ostatnia kampania napoju Smirnoff Ice na rynku brytyjskim.

Bohaterem serii spotów jest niejaki Uri (bądź też Yuri), mieszkający najprawdopodobniej gdzieś na zasypanym śniegiem rosyjskim odludziu. W jednym z filmów reklamowych Uri, przejechawszy uprzednio wśród zasp swoistą „śnieżną bryką” ciągniętą przez psi zaprzęg, oprowadza widza po swoim zaskakująco luksusowo urządzonym syberyjskim domu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to