Popularność kart programów lojalnościowych w PolscePopularność kart programów lojalnościowych w PolscePopularność kart programów lojalnościowych w PolscePopularność kart programów lojalnościowych w Polsce

Popularność kart programów lojalnościowych w Polsce

Popularność kart programów lojalnościowych w Polsce
Agnieszka Burska-Wojtkuńska

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

-

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

O tym, że utrzymanie raz zdobytego klienta jest znacznie tańsze od zdobycia nowego, napisano już wiele artykułów. Liczba sieci handlowych, stacji benzynowych i punktów usługowych, które decydują się na wprowadzenie programu lojalnościowego stale rośnie. Nie ma więc wątpliwości, że warto ciągle poznawać uczestników tego rodzaju przedsięwzięć. Wiele można dowiedzieć się o ich zwyczajach, badając korzystanie z kart programów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja