Poproszę McLegię i duże frytki! - Marketing przy Kawie
Poproszę McLegię i duże frytki!Poproszę McLegię i duże frytki!Poproszę McLegię i duże frytki!Poproszę McLegię i duże frytki!

Poproszę McLegię i duże frytki!

Poproszę McLegię i duże frytki!
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Czy wkrótce będziemy mogli jeść nowe hamburgery o nazwie McLegia, a do każdego zestawu Happy Meal dzieci dostaną figurki snajperów Stanka Svitlicy albo Marka Saganowskiego? Podczas ostatniej ligowej kolejki mecz warszawskiej Legii z Dospelem Katowice obserwowali czterej wysłannicy McDonald’s.

McDonald’s chce zacząć reklamować się poprzez piłkę nożną. Jak na razie szefowie polskiego oddziału podpisali umowę z Legią, która ma być czymś w rodzaju testu. Jeśli ten sprawdzian powiedzie się, całkiem możliwe, że sieć fast food zacznie sponsorować całą krajową ligę. To bardzo dobra wiadomość dla zagrożonej bankructwem polskiej piłki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to