„Popetown” - karykatura satyry? - Marketing przy Kawie
„Popetown” - karykatura satyry?„Popetown” - karykatura satyry?„Popetown” - karykatura satyry?„Popetown” - karykatura satyry?

„Popetown” – karykatura satyry?

„Popetown” - karykatura satyry?
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

„Religia, która nie pozwala śmiać się sama z siebie, jest religią klaustrofobiczną” – twierdzi Giles Frazer, londyński pastor i wykładowca filozofii. W kontekście powyższej myśli warto zadać pytanie: czy majowa emisja kreskówki „Popetown” w niemieckiej MTV to prezentacja dozwolonej satyry, czy już drapieżna prowokacja?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to