Ponury image marketinguPonury image marketinguPonury image marketinguPonury image marketingu

Ponury image marketingu

Ponury image marketingu
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Przeciętnemu odbiorcy mediów słowa takie jak reklama i marketing często kojarzą się negatywnie – mnóstwo spotów w TV, namawianie do konsumpcji, czasem wręcz „ściemnianie” i kłamstewka. Marketing w połączeniu z polityką – to już dla wyborców ewidentne mydlenie oczu i oszustwa. Paradoksalnie, politycy sami taki wizerunek marketingu kreują. Nie wierzycie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja