Pomysły od społeczności, miliony od PepsiPomysły od społeczności, miliony od PepsiPomysły od społeczności, miliony od PepsiPomysły od społeczności, miliony od Pepsi

Pomysły od społeczności, miliony od Pepsi

Pomysły od społeczności, miliony od Pepsi
Diana Maciąg

Diana Maciąg

-

Diana Maciąg

Diana Maciąg

Czy napój z bąbelkami naprawdę może pomóc uczynić świat lepszym? Twórcy najnowszej kampanii społecznościowej Pepsi twierdzą, że tak. Ale jedynie pod warunkiem aktywnego udziału entuzjastów, którzy mają dobre pomysły na inicjatywy non profit. Co miesiąc Pepsi finansuje kilka najlepszych projektów.

Przedsięwzięcie o takich właśnie założeniach jest jednym z elementów nowej ogólnoświatowej kampanii reklamowej pod hasłem „Orzeźwiaj świat”. Wraz z nadejściem nowego roku marka Pepsi pożegnała swoje stare logo, zastępując je nowym, „odświeżonym”.

Ludzie, drzewa, nasza planeta, społeczność – to wartości warte uwagi i troski

W Polsce Pepsi nawołuje szczególnie młodych ludzi, aby zastanowili się nad możliwymi zmianami na lepsze w swym otoczeniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja