Pomysły bez prądu - Marketing przy Kawie
Pomysły bez prąduPomysły bez prąduPomysły bez prąduPomysły bez prądu

Pomysły bez prądu

Pomysły bez prądu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Plagiat czy przypadkowa zbieżność pomysłów? Takie pytania nie raz nasuwają się odbiorcom reklam nawet największych marek. W Polsce głośno było o zaprojektowanym przez Eskadrę logo Białegostoku, podobnym do znaku amerykańskiej organizacji gejów i lesbijek. Dużo większe wątpliwości budzą ostatnio niemal identyczne reklamy trzech marek samochodowych: Renault, Nissan i Mitsubishi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja