Może rzuciły się Państwu w oczy plakaty promujące nową odsłonę pomadki chroniącej usta firmy Nivea? Na plakatach widzimy kobietę oraz mężczyznę. Co ich łączy? Piękne, zadbane usta. Czyżby to był kolejny krok Nivea jeśli chodzi o wprowadzanie kosmetyków męskich na rynek?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wspomnianemu wyżej plakatowi towarzyszy hasło: „Dba o usta”. Zauważmy celową „bezpłciowość” tego hasła – ewidentna dwuznaczność mogłaby wskazywać zarówno na to, że ONA dba o usta, jak i na to, że ON dba o usta. Wszak wargi kobiety i mężczyzny na plakacie są jednakowo wyeksponowane. W dodatku jest to reklama pomadki Lip Care Classic, czyli bezzapachowej, bezsmakowej pomadki do ust, która zawiera w sobie pielęgnujący pantenol – składnik wielu męskich kosmetyków – oraz witaminę E, a jej jedynym celem jest ochrona warg przed chłodem i wysychaniem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.