Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline? - Marketing przy Kawie
Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?
Gdzie reklamowały się marki w 2014 roku? (fot. Marek/Fotolia)

Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?

Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?
Value Media

Value Media

-

Value Media

Value Media

36,3 mld zł – tyle cennikowo wart był polski rynek reklamowy w 2014 roku. To wzrost o ponad 10% względem wartości z roku 2013. Głównym czynnikiem wzrostu wydatków reklamowych był Internet. Z analiz domu mediowego Value Media wynika, że już więcej niż co trzecia złotówka budżetów reklamowych przeznaczana jest na to medium.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja