Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?
Gdzie reklamowały się marki w 2014 roku? (fot. Marek/Fotolia)

Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?

Polski rynek reklamowy 2014. Zmierzch reklamy offline?
Value Media

Value Media

-

Value Media

Value Media

36,3 mld zł – tyle cennikowo wart był polski rynek reklamowy w 2014 roku. To wzrost o ponad 10% względem wartości z roku 2013. Głównym czynnikiem wzrostu wydatków reklamowych był Internet. Z analiz domu mediowego Value Media wynika, że już więcej niż co trzecia złotówka budżetów reklamowych przeznaczana jest na to medium.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja