Polski klient nie lubi czekać, jest świadomy i wymagający – wyniki badaniaPolski klient nie lubi czekać, jest świadomy i wymagający – wyniki badaniaPolski klient nie lubi czekać, jest świadomy i wymagający – wyniki badaniaPolski klient nie lubi czekać, jest świadomy i wymagający – wyniki badania

Polski klient nie lubi czekać, jest świadomy i wymagający – wyniki badania

Polski klient nie lubi czekać, jest świadomy i wymagający – wyniki badania
Interactive Intelligence

Interactive Intelligence

-

Interactive Intelligence

Interactive Intelligence

Zna swoje prawa i wymaga wiele. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest skłonny za nią zapłacić. Poirytowany – chętnie przechodzi do konkurencji. Takie spostrzeżenia o polskim kliencie przyniosły badania przeprowadzone przez IIBR na zlecenie firmy Interactive Intelligence.

Celem badania było poznanie doświadczeń, oczekiwań i postaw klientów w kontaktach z Działami Obsługi Klienta (Contact Center) firm działających na polskim rynku. Miało ono posłużyć diagnozie użytkowania poszczególnych kanałów komunikacji oraz określeniu kierunków ich rozwoju w obsłudze klienta.

Choć wizyta w placówce, rozmowa telefoniczna i wysłanie e-maila pozostają najważniejszymi sposobami kontaktowania się klienta z firmą, rośnie zapotrzebowanie na nowe kanały komunikacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się