Zna swoje prawa i wymaga wiele. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest skłonny za nią zapłacić. Poirytowany – chętnie przechodzi do konkurencji. Takie spostrzeżenia o polskim kliencie przyniosły badania przeprowadzone przez IIBR na zlecenie firmy Interactive Intelligence.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Celem badania było poznanie doświadczeń, oczekiwań i postaw klientów w kontaktach z Działami Obsługi Klienta (Contact Center) firm działających na polskim rynku. Miało ono posłużyć diagnozie użytkowania poszczególnych kanałów komunikacji oraz określeniu kierunków ich rozwoju w obsłudze klienta.
Choć wizyta w placówce, rozmowa telefoniczna i wysłanie e-maila pozostają najważniejszymi sposobami kontaktowania się klienta z firmą, rośnie zapotrzebowanie na nowe kanały komunikacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.