Jak wynika z raportu Country Brand Index 2011, przygotowanego przez agencję FutureBrand, Polska awansowała o trzy pozycje w rankingu najsilniejszych marek państw. Nie można tego jednak uznać za sukces, bo w zestawieniu 113 krajów zajmujemy dopiero 79. miejsce.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przed nami są między innymi Kenia, Albania i Wietnam. Tuż za nami znajdują się Laos i Gwatemala. Wynik ten należy więc raczej uznać za absolutną porażkę i nawet jeżeli po Euro 2012 nasza pozycja się poprawi, nie zmieni to faktu, że jako kraj nie potrafimy zadbać o swój wizerunek i renomę.
Nie tłumaczą nas zaszłości, bo w wolnym i demokratycznym kraju żyjemy już dość długo.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |