Polowanie z przynętąPolowanie z przynętąPolowanie z przynętąPolowanie z przynętą

Polowanie z przynętą

Polowanie z przynętą
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Nic nie trwa wiecznie. Bywa, że nawet najlepszy koncept kampanii reklamowej w końcu się „zużywa”. Wyjścia wówczas są dwa: opracowanie zupełnie nowego pomysłu lub mozolne próby wyciskania resztek oryginalności z projektu, który wydaje się już ze swej świeżości całkiem wyzuty. Właśnie w ten drugi sposób postępuje koncern Unilever, konsekwentnie posiłkując się kobiecym erotyzmem w promowaniu linii dezodorantów Lynx („Efekt Axe”). Tym razem jednak jakość przeszła w ilość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja