Polowanie na HondęPolowanie na HondęPolowanie na HondęPolowanie na Hondę
Coś nowego w reklamie samochodów (kadr ze spotu „Cog”)

Polowanie na Hondę

Polowanie na Hondę
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Rozebrać samochód i na wzór domina ustawić części, aby w widowiskowy sposób zareklamować precyzję wykonania? Karkołomny pomysł, doskonale jednak odzwierciedlający dalekowschodnie podejście do jakości produkcji. Taka jest reklama Hondy, którą w końcu można było obejrzeć w telewizji podczas transmisji otwarcia i zamknięcia igrzysk olimpijskich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się