Polizać wspomnienia dzieciństwaPolizać wspomnienia dzieciństwaPolizać wspomnienia dzieciństwaPolizać wspomnienia dzieciństwa

Polizać wspomnienia dzieciństwa

Polizać wspomnienia dzieciństwa
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Mogłoby się wydawać, że jeśli chodzi o lody – wymyślono już wszystko. Setki smaków, dziesiątki dostępnych form i opakowań. Ten segment rynku wydawał się całkowicie zagospodarowany. Karty rozdane, tort podzielony. Okazuje się jednak, że przy odrobinie kreatywności i nieszablonowego podejścia można stworzyć zupełnie nową jakość na tym skostniałym rynku. Właściciel londyńskiego lokalu Icecreamists dostrzegł istotną jego zdaniem lukę w dostępnym na rynku asortymencie lodów. Wprowadził więc do swojej oferty produkt, który już na starcie wywołał silne kontrowersje. Nie bez powodu: to lody wytwarzane z kobiecego mleka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja