Poliż, zanim kupiszPoliż, zanim kupiszPoliż, zanim kupiszPoliż, zanim kupisz

Poliż, zanim kupisz

Poliż, zanim kupisz
Justyna Kozioł-Marzec

Justyna Kozioł-Marzec

-

Justyna Kozioł-Marzec

Justyna Kozioł-Marzec

Amerykański magazyn „People”, słynący głównie z publikowania historyjek na temat osób „znanych z tego, że są znane”, ma chyba tyle samo wiernych czytelników, co z pogardą omijających go przeciwników. Tymczasem w minionym miesiącu krytycy twierdzący, że newsy w „People” pozbawione są dobrego smaku, mieli okazję zrewidować lub potwierdzić swe poglądy, i to dosłownie – w sposób organoleptyczny. A dokładniej, liżąc jedną z reklamowych stron w magazynie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja