Politologiczny marketing, czyli o pieniądzach rozmawiam po hiszpańsku - Marketing przy Kawie
Politologiczny marketing, czyli o pieniądzach rozmawiam po hiszpańskuPolitologiczny marketing, czyli o pieniądzach rozmawiam po hiszpańskuPolitologiczny marketing, czyli o pieniądzach rozmawiam po hiszpańskuPolitologiczny marketing, czyli o pieniądzach rozmawiam po hiszpańsku

Politologiczny marketing, czyli o pieniądzach rozmawiam po hiszpańsku

Politologiczny marketing, czyli o pieniądzach rozmawiam po hiszpańsku
Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

-

Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

Potężne korporacje postanowiły pójść śladem tradycyjnych, drobnych przedsiębiorców i pokazać zamieszkującej Stany Zjednoczone ludności latynoskiej, że szanują jej odrębność kulturową i język, a przy okazji... odkroić dla siebie spory kawałek tortu, jakim jest boom demograficzny tej grupy etnicznej w USA. A że ciasto jest spore – bagatela, 500 miliardów dolarów rocznie – warto zainteresować się, jak można się do niego dobrać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to