W Polsce z dnia na dzień przybywa m-internautów. Nic więc dziwnego, że rynek reklamy powoli zarzuca na nich sieć. Na razie czyni to dość nieśmiało i w sposób mało wyrafinowany. Czy Polska jest gotowa na ciekawszą, bardziej złożoną reklamę w komórkach?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rynek mobilny w Polsce jest na fali wznoszącej. Coraz więcej z nas korzysta z urządzeń typu smartfon czy iPad, a urządzenia przenośne stają się popularniejsze niż desktopy.
I choć wszystkie estymacje wskazują, że tzw. inteligentne telefony z urządzeń służących do komunikacji staną się w przyszłości mobilnymi platformami wykorzystywanymi do działalności biznesowej i handlowej – polski biznes nie bardzo ma pomysł, co zrobić z tym nowym medium.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.