Polak coraz bardziej mobilnyPolak coraz bardziej mobilnyPolak coraz bardziej mobilnyPolak coraz bardziej mobilny
Ogromny potencjał, tylko trzeba znać kierunki rozwoju (fot. pab_map/Fotolia)

Polak coraz bardziej mobilny

Polak coraz bardziej mobilny
Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

-

Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

Specjalistka z ponad 6-letnim doświadczeniem w marketingu, public relations, marketingu internetowym, komunikacji marketingowej. Copywriter i autorka publikacji w mediach branżowych.

W Polsce z dnia na dzień przybywa m-internautów. Nic więc dziwnego, że rynek reklamy powoli zarzuca na nich sieć. Na razie czyni to dość nieśmiało i w sposób mało wyrafinowany. Czy Polska jest gotowa na ciekawszą, bardziej złożoną reklamę w komórkach?

Rynek mobilny w Polsce jest na fali wznoszącej. Coraz więcej z nas korzysta z urządzeń typu smartfon czy iPad, a urządzenia przenośne stają się popularniejsze niż desktopy.

I choć wszystkie estymacje wskazują, że tzw. inteligentne telefony z urządzeń służących do komunikacji staną się w przyszłości mobilnymi platformami wykorzystywanymi do działalności biznesowej i handlowej – polski biznes nie bardzo ma pomysł, co zrobić z tym nowym medium.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja