Polacy zmęczeni tematyką kryzysuPolacy zmęczeni tematyką kryzysuPolacy zmęczeni tematyką kryzysuPolacy zmęczeni tematyką kryzysu

Polacy zmęczeni tematyką kryzysu

Polacy zmęczeni tematyką kryzysu
UPC Polska

UPC Polska

-

UPC Polska

UPC Polska

Wychodziliśmy mniej do barów i restauracji, ale nasze plany wakacyjne i związane z nimi wydatki pozostały bez zmian. Najwięcej wolnego czasu poświęcaliśmy na surfowanie po Internecie, który, obok telewizji, stał się dla Polaków podstawowym źródłem informacji o kryzysie – to wyniki europejskiego badania preferencji widzów, zrealizowanego przez UPC.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja