Jak wynika z badania ShopperTrends, przeprowadzonego przez dział badań konsumenckich firmy Nielsen, pozycja handlu tradycyjnego w Polsce jest wciąż silna. Mimo że hipermarkety oraz sklepy tradycyjne mają podobny odsetek lojalnych klientów (wydających najwięcej), te drugie mają zdecydowanie więcej klientów regularnych (odwiedzających raz w tygodniu). Polacy najczęściej spośród mieszkańców krajów Europy Środkowo-Wschodniej robią zakupy w sklepach handlu tradycyjnego – średnio co drugi dzień, podczas gdy w sklepach handlu nowoczesnego – raz w tygodniu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |