Polacy najbardziej przywiązani do małych sklepówPolacy najbardziej przywiązani do małych sklepówPolacy najbardziej przywiązani do małych sklepówPolacy najbardziej przywiązani do małych sklepów

Polacy najbardziej przywiązani do małych sklepów

Polacy najbardziej przywiązani do małych sklepów
A. Bujak, E. Babis, W. Gomułka

A. Bujak, E. Babis, W. Gomułka

-

A. Bujak, E. Babis, W. Gomułka

A. Bujak, E. Babis, W. Gomułka

Jak wynika z badania ShopperTrends, przeprowadzonego przez dział badań konsumenckich firmy Nielsen, pozycja handlu tradycyjnego w Polsce jest wciąż silna. Mimo że hipermarkety oraz sklepy tradycyjne mają podobny odsetek lojalnych klientów (wydających najwięcej), te drugie mają zdecydowanie więcej klientów regularnych (odwiedzających raz w tygodniu). Polacy najczęściej spośród mieszkańców krajów Europy Środkowo-Wschodniej robią zakupy w sklepach handlu tradycyjnego – średnio co drugi dzień, podczas gdy w sklepach handlu nowoczesnego – raz w tygodniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja