Pół żartem, pół serio - Marketing przy Kawie
Pół żartem, pół serioPół żartem, pół serioPół żartem, pół serioPół żartem, pół serio

Pół żartem, pół serio

Pół żartem, pół serio
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Panowie wolą nie wiedzieć, jakim cierpieniem okupiona jest jedwabista gładkość ciał ich partnerek. I na szczęście nie muszą. Dla nich kryteria pięknego wyglądu nie są równie surowe, a niechciane owłosienie nie stanowi w ich wypadku aż tak istotnego problemu estetycznego. Depilator, którego ewentualnie użyłby jakiś śmiałek-esteta, musiałby być naprawdę wyjątkowo delikatny. Tak właśnie przedstawia ostatnio swój produkt firma Philips: gwarancją bezbolesnego działania ma być przetestowanie urządzenia na mężczyźnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja