Pokolenie Y jako e-konsumenci –  wyniki międzynarodowych badańPokolenie Y jako e-konsumenci –  wyniki międzynarodowych badańPokolenie Y jako e-konsumenci –  wyniki międzynarodowych badańPokolenie Y jako e-konsumenci –  wyniki międzynarodowych badań
Pokolenie klapek i iPodów na zakupach (fot. goodluz/Fotolia)

Pokolenie Y jako e-konsumenci – wyniki międzynarodowych badań

Pokolenie Y jako e-konsumenci – wyniki międzynarodowych badań
M. Jaciow, R. Wolny, A. Stolecka-Makowska

M. Jaciow, R. Wolny, A. Stolecka-Makowska

-

M. Jaciow, R. Wolny, A. Stolecka-Makowska

M. Jaciow, R. Wolny, A. Stolecka-Makowska

Czym charakteryzują się internauci z pokolenia Y jako e-konsumenci? Jakie są różnice między młodymi Polakami, Słowakami, Francuzami, Włochami, Portugalczykami i Rumunami, jeśli chodzi o zachowania nabywcze? Odpowiedzi na te pytania poszukiwali badacze z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Młodzi e-konsumenci w Europie mają średnio po około 21 lat. Poziom ich miesięcznych dochodów jest zróżnicowany – najwyższy we Francji (średnio 653 euro miesięcznie), najniższy w Rumunii (180 euro).

Podstawowe źródło utrzymania badanych stanowią dochody z pracy (wśród pracujących e-konsumentów) oraz kieszonkowe (wśród niepracujących).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja