Czym charakteryzują się internauci z pokolenia Y jako e-konsumenci? Jakie są różnice między młodymi Polakami, Słowakami, Francuzami, Włochami, Portugalczykami i Rumunami, jeśli chodzi o zachowania nabywcze? Odpowiedzi na te pytania poszukiwali badacze z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Młodzi e-konsumenci w Europie mają średnio po około 21 lat. Poziom ich miesięcznych dochodów jest zróżnicowany – najwyższy we Francji (średnio 653 euro miesięcznie), najniższy w Rumunii (180 euro).
Podstawowe źródło utrzymania badanych stanowią dochody z pracy (wśród pracujących e-konsumentów) oraz kieszonkowe (wśród niepracujących).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.