Pokolenie online chce się odciąćPokolenie online chce się odciąćPokolenie online chce się odciąćPokolenie online chce się odciąć
Serial też może podpowiedzieć, gdzie szukać niecodziennych doznań (fot. kadr z serialu „Stranger Things”)

Pokolenie online chce się odciąć

Pokolenie online chce się odciąć
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Zestresowani, zabiegani i zmęczeni – tacy są Polacy w pracy. Tym bardziej nie dziwi chęć zwolnienia tempa, z nią zaś wiąże się wzrost popularności zabiegów spa i technik relaksacyjnych. Klientów nie brakuje, a na rynku pojawiają się nowe sposoby na pozbycie się stresu.

Jeszcze w 2015 roku nieco ponad połowa Polaków deklarowała odczuwanie stresu w pracy. Odsetek 53,2% stawiał nas w pozycji niechlubnego lidera w tej części Europy.

Presja na wyniki, zły klimat w miejscu pracy i niskie pensje to tylko niektóre elementy składające się na pełne stresu warunki. Nie dziwi więc fakt, że pracownicy nie tylko domagają się wynoszonego na sztandary work-life balance, ale i szukają metod regeneracji ciała i umysłu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się