Pokolenie Alfa, czyli tablet na śniadanie, obiad i kolację - Marketing przy Kawie
Pokolenie Alfa, czyli tablet na śniadanie, obiad i kolacjęPokolenie Alfa, czyli tablet na śniadanie, obiad i kolacjęPokolenie Alfa, czyli tablet na śniadanie, obiad i kolacjęPokolenie Alfa, czyli tablet na śniadanie, obiad i kolację
To pokolenie wymaga od marek etycznego nastawienia (fot. A.Darmel/Pexels)

Pokolenie Alfa, czyli tablet na śniadanie, obiad i kolację

Pokolenie Alfa, czyli tablet na śniadanie, obiad i kolację
Lech C. Król

Lech C. Król

-

CTO, Molecular Creative

Lech C. Król

Lech C. Król

CTO
Molecular Creative

Jest ekspertem w dziedzinie reklamy i nowych technologii z ponad 30-letnim doświadczeniem. Pracował w czołowych agencjach reklamowych, a w 2006 r. założył własną – Adwertajzing. Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i zaawansowanych technologii w marketingu. Od 2023 r. pracuje na stanowisku CTO w Molecular Creative i odpowiada za infrastrukturę programistyczną agencji, a w szczególności rozwój autorskiego systemu LAB do zarządzania procesem tworzenia treści cyfrowych w e-commerce, wyróżnionego nagrodą Digital Excellence Awards 2023. Laureat licznych nagród, w tym pierwszego polskiego Lwa w Cannes. Ekspert medialny i wykładowca, regularnie komentujący tematy związane ze sztuczną inteligencją.

Jak pokolenie Alfa redefiniuje marketing i cyfrową rzeczywistość? Jakie wyzwania i szanse stwarza to dla marek? Pisze o tym Lech Król, CTO w Molecular Creative.

O świcie dziesięcioletnią Kaję budzi cichy alarm tabletu. Zanim pokój rozświetli słońce, Kaja spędzi pierwsze minuty poranka zawieszona nad ekranem, sprawdzając powiadomienia i przewijając feedy kolejnych aplikacji. Niedługo usłyszy wołanie i ponaglanie, by wstawała, choć jej rodzice dobrze wiedzą, że dziewczynka już nie śpi. Wbiegnie do kuchni w skarpetkach z motywem Robloxa, z telefonem w ręce i bezprzewodowymi słuchawkami na uszach, zasypując ich świeżą porcją pytań: „Mamo, czy mogę to pobrać?”, „Tato, czy będę mogła zamówić tę zabawkę?”, „Mamo…”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to