Pokolenie 50 plus VATPokolenie 50 plus VATPokolenie 50 plus VAT
Nie chcą i nie muszą być sieciowymi ignorantami (fot. Robert Kneschke/Fotolia)

Pokolenie 50 plus VAT

Pokolenie 50 plus VAT
Monika Janiszewska

Monika Janiszewska

-

specjalista ds. PR, Skąpiec.pl

Monika Janiszewska

Monika Janiszewska

specjalista ds. PR
Skąpiec.pl

Stereotyp 50–60-latka nadal jest silnie zakorzeniony w polskim społeczeństwie. Wyłania się z niego obraz niedoszłego emeryta, który zaopatruje się w pobliskim „spożywczaku”, a wolny czas spędza najczęściej na bawieniu wnuków, spacerach po parku czy graniu w warcaby.

Tymczasem osoby powyżej 55. roku życia są coraz bardziej aktywne, chętnie korzystają z nowinek technologicznych i realizują odłożone niegdyś pasje z okresu młodości. Coraz częściej pozostają też – z konieczności, ale i z własnej chęci – aktywne zawodowo.

Według firmy doradczej Deloitte, w Polsce 28 proc. osób w wieku 55 lat i więcej jest czynnych zawodowo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się