O stylu życia świadczy wiele elementów: nie tylko samochód, odzież czy hobby, ale też na przykład luksusowy papier toaletowy. Pachnący, kolorowy, reklamowany przez nagie modelki i modeli igrających obok muszli klozetowej. Taki jak Renova.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To z pewnością pocieszające dla branży FMCG, że coraz więcej nawet tak prostych dóbr staje się wyznacznikami stylu życia konsumentów. Produkty markowe w Polsce nadal kojarzą się z dobrami luksusowymi (zob. Co Polacy sądzą o marce? Ogólnopolskie badania TNS OBOP), ale stowarzyszenie ProMarka już pracuje nad tym, aby to postrzeganie zmienić.
Ważne jest, by oferować luksus, który mimo wszystko jest w pewien sposób dostępny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.