Pokaż mi swój papier toaletowy...Pokaż mi swój papier toaletowy...Pokaż mi swój papier toaletowy...Pokaż mi swój papier toaletowy...
Czy produkt toaletowy może być wyznacznikiem statusu? (fot. Pixabay)

Pokaż mi swój papier toaletowy…

Pokaż mi swój papier toaletowy...
Redakcja

Redakcja

-

O stylu życia świadczy wiele elementów: nie tylko samochód, odzież czy hobby, ale też na przykład luksusowy papier toaletowy. Pachnący, kolorowy, reklamowany przez nagie modelki i modeli igrających obok muszli klozetowej. Taki jak Renova.

To z pewnością pocieszające dla branży FMCG, że coraz więcej nawet tak prostych dóbr staje się wyznacznikami stylu życia konsumentów. Produkty markowe w Polsce nadal kojarzą się z dobrami luksusowymi (zob. Co Polacy sądzą o marce? Ogólnopolskie badania TNS OBOP), ale stowarzyszenie ProMarka już pracuje nad tym, aby to postrzeganie zmienić.

Ważne jest, by oferować luksus, który mimo wszystko jest w pewien sposób dostępny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja