Pokaż mi swój papier toaletowy...Pokaż mi swój papier toaletowy...Pokaż mi swój papier toaletowy...Pokaż mi swój papier toaletowy...

Pokaż mi swój papier toaletowy…

Pokaż mi swój papier toaletowy...
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

O stylu życia świadczy wiele elementów: nie tylko samochód, odzież czy hobby, ale też na przykład luksusowy papier toaletowy. Pachnący, kolorowy, nie pozyskany z recyklingu. Reklamowany przez nagie modelki i modeli igrających obok muszli klozetowej. Taki jak Renova.

To z pewnością pocieszające dla branży FMCG, że coraz więcej nawet tak prostych dóbr staje się wyznacznikami stylu życia konsumentów. Produkty markowe w Polsce nadal kojarzą się z dobrami luksusowymi (zob. Co Polacy sądzą o marce? Ogólnopolskie badania TNS OBOP), ale stowarzyszenie ProMarka już pracuje nad tym, aby to postrzeganie zmienić.

Ważne jest, by oferować luksus, który mimo wszystko jest w pewien sposób dostępny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja