Pogromca wampirów na czterech kółkach - Marketing przy Kawie
Pogromca wampirów na czterech kółkachPogromca wampirów na czterech kółkachPogromca wampirów na czterech kółkachPogromca wampirów na czterech kółkach

Pogromca wampirów na czterech kółkach

Pogromca wampirów na czterech kółkach
Patrycja Krzykała

Patrycja Krzykała

-

Patrycja Krzykała

Patrycja Krzykała

Wampiry od lat zajmują specjalną pozycję w kulturze popularnej. Po „Zmierzchu” fascynacja nimi jeszcze się wzmaga, a jednocześnie zmienia się ich wizerunek.

Ten nowy, cywilizowany obraz „wampira z sąsiedztwa” został wykorzystany w kampanii Audi przed finałem Super Bowl. Już konkuruje z „Gwiezdnymi wojnami”, gdyż polem walki reklamodawców na długo przed tym wydarzeniem stają się media społecznościowe.

60-sekundowy spot Audi S7 2013, który zostanie wyemitowany w pierwszej przerwie reklamowej finału Super Bowl, w pomysłowy sposób prezentuje jedną cechę produktu: reflektory z diodami LED.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja