Pogoń za większą piłką - Marketing przy Kawie
Pogoń za większą piłkąPogoń za większą piłkąPogoń za większą piłkąPogoń za większą piłką

Pogoń za większą piłką

Pogoń za większą piłką
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Z wielką pompą Vodafone i Manchester United nawiązywały współpracę w 2000 roku. Teraz nie mniejsze zainteresowanie wzbudza fakt, że drogi dwóch gigantów powoli się rozchodzą. Wiadomo już, że to ostatni sezon, w którym logo telefonicznego potentata gości na koszulkach angielskiej drużyny. Oficjalne rozstanie znanych firm nastąpi w maju 2006 roku, a więc dwa lata wcześniej niż przewidywała umowa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to