Apple, Google, IBM – trzy z czterech najdroższych marek świata w tegorocznym notowaniu Interbrand nie używają sloganów reklamowych. To dopiero początek. Nowe reguły komunikacji marketingowej sprawiają, że niektórzy mówią nawet o śmierci sloganu reklamowego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wyniki rankingu najczęściej komentowane są przez pryzmat zmiany na pozycji lidera, na której po latach Coca-Colę zastąpił Apple. Tymczasem wśród czterech najbardziej wartościowych marek – Apple, Google, Coca-Coli i IBM – tylko producent napojów używa sloganu reklamowego.
IBM od dawna nie wykorzystuje w swoich reklamach telewizyjnych słynnego sloganu „Think”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.