Pogłoski o śmierci sloganu reklamowegoPogłoski o śmierci sloganu reklamowegoPogłoski o śmierci sloganu reklamowegoPogłoski o śmierci sloganu reklamowego
Slogany nie opierają się zmianom w komunikacji marek (fot. LaCozza/Fotolia)

Pogłoski o śmierci sloganu reklamowego

Pogłoski o śmierci sloganu reklamowego
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Apple, Google, IBM – trzy z czterech najdroższych marek świata w tegorocznym notowaniu Interbrand nie używają sloganów reklamowych. To dopiero początek. Nowe reguły komunikacji marketingowej sprawiają, że niektórzy mówią nawet o śmierci sloganu reklamowego.

Wyniki rankingu najczęściej komentowane są przez pryzmat zmiany na pozycji lidera, na której po latach Coca-Colę zastąpił Apple. Tymczasem wśród czterech najbardziej wartościowych marek – Apple, Google, Coca-Coli i IBM – tylko producent napojów używa sloganu reklamowego.

IBM od dawna nie wykorzystuje w swoich reklamach telewizyjnych słynnego sloganu „Think”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się