Podziemie marketingowe - Marketing przy Kawie
Podziemie marketingowePodziemie marketingowePodziemie marketingowePodziemie marketingowe

Podziemie marketingowe

Podziemie marketingowe
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Promocja produktu nie musi odbywać się w wyznaczonych miejscach i przez łatwo rozpoznawalne osoby. O wiele skuteczniejszą metodą okazuje się niejawne działanie przez podstawionych „agentów”. W sposób zawoalowany kreują oni szum wokół promowanych produktów. Zawsze naturalnie, zawsze mimochodem. W artykule podane są przykłady akcji tego rodzaju oraz cechy marketingu podziemnego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to