W Europie Coca-Cola zachęca do dzielenia się radością, zastępując logo na opakowaniach imionami konsumentów – m.in. w programie Kuby Wojewódzkiego. Na Dalekim Wschodzie testuje bardziej ryzykowne i kosztowne rozwiązanie: puszkę, którą można podzielić na dwie części.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przypomnijmy. W dwóch programach Wojewódzkiego zamiast podawanej zawsze wody pojawiła się cola w puszkach, na których logo marki zastąpiły imiona prowadzącego i jego gości. Wojewódzki zaaranżował wspólne z publicznością otwieranie spersonalizowanych puszek.
Coca-Cola, tak jak inne marki spożywcze, nie szczędzi pieniędzy na budowanie skojarzeń produktu z charakterystycznym dźwiękiem wydawanym podczas jego konsumpcji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.