Podziel się puszką, zachęca Coca-Cola - Marketing przy Kawie
Podziel się puszką, zachęca Coca-ColaPodziel się puszką, zachęca Coca-ColaPodziel się puszką, zachęca Coca-ColaPodziel się puszką, zachęca Coca-Cola

Podziel się puszką, zachęca Coca-Cola

Podziel się puszką, zachęca Coca-Cola
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W Europie Coca-Cola zachęca do dzielenia się radością, zastępując logo na opakowaniach imionami konsumentów – m.in. w programie Kuby Wojewódzkiego. Na Dalekim Wschodzie testuje bardziej ryzykowne i kosztowne rozwiązanie: puszkę, którą można podzielić na dwie części.

Przypomnijmy: w dwóch programach Wojewódzkiego zamiast podawanej zawsze wody pojawiła się cola w puszkach, na których logo marki zastąpiły imiona prowadzącego i jego gości. Wojewódzki zaaranżował wspólne z publicznością otwieranie spersonalizowanych puszek.

Coca-Cola, tak jak inne marki spożywcze, nie szczędzi pieniędzy na budowanie skojarzeń produktu z charakterystycznym dźwiękiem wydawanym podczas jego konsumpcji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja