Od przybytku głowa nie boli. Ciekawe, czy to stwierdzenie dotyczy także sopockich festiwali. Do niedawna mieliśmy okazję cieszyć oczy zaledwie jednym przedsięwzięciem spod znaku trójmiejskiego ubawu. Teraz natomiast już drugi rok z kolei przynosi nam aż dwie imprezy. Dobrze to czy źle?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
TVN zabrał TVP festiwal wraz z Bursztynowym Słowikiem. Do pary stacja dokooptowała Słowika Publiczności. Telewizja Polska, by nie zostawać w tyle pod względem rozrywki, w odpowiedzi ukuła Festiwal Jedynki w Sopocie, który mieliśmy już okazję obejrzeć. Długo by się spierać o poziom przedsięwzięcia, nie sposób mu jednak odmówić wykorzystania sprawdzonego marketingowego chwytu, mającego ustrzec projekt przez upadkiem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |