Poduszka jak piersi SzarapowejPoduszka jak piersi SzarapowejPoduszka jak piersi SzarapowejPoduszka jak piersi Szarapowej

Poduszka jak piersi Szarapowej

Poduszka jak piersi Szarapowej
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Wschodzące gwiazdy sportu bardzo często inspirują marketerów. Na pewno robi to Maria Szarapowa, ubiegłoroczna zwyciężczyni turnieju w Wimbledonie. Zauważyć można, że nazwisko 18-latki coraz częściej pojawia się w kontekście różnych marketingowych przedsięwzięć.

Rosjanka przykuwa uwagę mediów już nie tylko swymi spektakularnymi sukcesami (zob. M.Gazda, Sponsor wymaga, „MpK-A”, nr 107, 20.04.2005). Ostatnio wzięła udział w sesji zdjęciowej, będącej etapem promocji nowej linii perfum. Co prawda jeszcze nie ujawniono szczegółów na temat składu nowego zapachu, ale wiadomo już, że będzie on sygnowany właśnie nazwiskiem tenisistki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja