Wschodzące gwiazdy sportu bardzo często inspirują marketerów. Na pewno robi to Maria Szarapowa, ubiegłoroczna zwyciężczyni turnieju w Wimbledonie. Zauważyć można, że nazwisko 18-latki coraz częściej pojawia się w kontekście różnych marketingowych przedsięwzięć.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rosjanka przykuwa uwagę mediów już nie tylko swymi spektakularnymi sukcesami (zob. M.Gazda, Sponsor wymaga, „MpK-A”, nr 107, 20.04.2005). Ostatnio wzięła udział w sesji zdjęciowej, będącej etapem promocji nowej linii perfum. Co prawda jeszcze nie ujawniono szczegółów na temat składu nowego zapachu, ale wiadomo już, że będzie on sygnowany właśnie nazwiskiem tenisistki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.