2024 w SEO: mocne zmiany, przedsmak jeszcze większych zmian - Marketing przy Kawie
Podsumowanie roku 2024 w SEO – zmiany, trendy i prognozy na przyszłośćPodsumowanie roku 2024 w SEO – zmiany, trendy i prognozy na przyszłośćPodsumowanie roku 2024 w SEO – zmiany, trendy i prognozy na przyszłośćPodsumowanie roku 2024 w SEO – zmiany, trendy i prognozy na przyszłość
AI Overview (SGE) coraz bliżej… (fot. flutie8211/Pixabay)

Podsumowanie roku 2024 w SEO – zmiany, trendy i prognozy na przyszłość

Podsumowanie roku 2024 w SEO – zmiany, trendy i prognozy na przyszłość
Kornel Kasprzyk

Kornel Kasprzyk

-

SEO specialist, DevaGroup

Kornel Kasprzyk

Kornel Kasprzyk

SEO specialist
DevaGroup

Zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych, przeprowadzaniem audytów i tworzeniem content planów. Prywatnie miłośnik breakdance, sportów walki, książek i podróży.

Rok 2024 bez wątpienia można nazwać rokiem AI. Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji znacząco wpłynął na zachowania użytkowników, a dokładniej na to, w jaki sposób poszukują oni informacji w sieci. Temat wpływu AI na branżę SEO i codzienną pracę specjalistów poruszany jest obecnie tak często, że w tym podsumowaniu chcę zwrócić uwagę na kilka innych, ważnych wydarzeń lub obszarów, choć temat sztucznej inteligencji oczywiście też musi się pojawić. Zaczynajmy!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to