Podrożeją ubezpieczenia samochodowe - Marketing przy Kawie
Podrożeją ubezpieczenia samochodowePodrożeją ubezpieczenia samochodowePodrożeją ubezpieczenia samochodowePodrożeją ubezpieczenia samochodowe

Podrożeją ubezpieczenia samochodowe

Podrożeją ubezpieczenia samochodowe
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Poprawność polityczna dziwnymi chadza ścieżkami. Mogą z nią przegrać nawet twarde fakty. Unia Europejska w ramach dbałości o równe traktowanie płci zamierza nakazać ubezpieczycielom zrównanie stawek dla kobiet i mężczyzn. Ze szkodą dla tych pierwszych.

Nigdy nie wiadomo, jakie zmiany w otoczeniu wpłyną na kształt usługi i skąd spodziewać się nowych zagrożeń. Ubezpieczenia samochodowe nie należą do najtańszych. Jednak nic to nie znaczy wobec politycznej poprawności. Unia Europejska zauważyła właśnie, że nierówne koszty ponoszone przez mężczyzn i kobiety wobec ubezpieczyciela są niechybnie oznaką seksizmu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja