Podprogowy hamburgerPodprogowy hamburgerPodprogowy hamburgerPodprogowy hamburger

Podprogowy hamburger

Podprogowy hamburger
Mariusz Wilga

Mariusz Wilga

-

Mariusz Wilga

Mariusz Wilga

Miesiąc temu widzowie popularnego za oceanem telewizyjnego show „Iron Chef America” przecierali oczy ze zdumienia. Oglądając na ekranach zmagania kucharzy z kolejną konkursową potrawą, dostrzegli krótki, trwający ułamek sekundy, czerwony przebłysk. Według bardziej spostrzegawczych było to logo McDonald’s. Odważniejsi od razu stwierdzili, że był to podprogowy przekaz – nielegalny i powszechnie potępiany reklamowy chwyt.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja