Podglądactwo zwycięża - Marketing przy Kawie
Podglądactwo zwyciężaPodglądactwo zwyciężaPodglądactwo zwyciężaPodglądactwo zwycięża

Podglądactwo zwycięża

Podglądactwo zwycięża
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Widok na osiem oświetlonych mieszkań pozbawionych zasłon i żaluzji. Morderstwo, przemoc, romans, oszustwo – wszystko widać jak na dłoni. Kto powstrzyma się przed podglądaniem?

Sięgamy po lornetkę. Obserwujemy, jak historie mieszkańców domu splatają się ze sobą i szybko zaczynamy odczytywać chaotyczny świat zdarzeń w budynku. Wciąga nas podglądanie cudzego życia – a równocześnie niepostrzeżenie wciąga nas marka.

„HBO Voyeur Project” na szczęście nie jest nowym, ekstremalnym reality show. Nie przedstawia prawdziwego życia, a jedynie fikcyjne historie, choć dobrze wymyślone i zrealizowane bardzo realistycznie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja