Pociąg do ryzykaPociąg do ryzykaPociąg do ryzykaPociąg do ryzyka

Pociąg do ryzyka

Pociąg do ryzyka
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Reklama społeczna podziela los reklamy w ogóle. Ogromna ilość komunikatów, nawet najbardziej wyrazistych, stępia naszą wrażliwość, a tym samym zmniejsza skuteczność kampanii. Aby trafić do odbiorcy z ważnym społecznie tematem, trzeba poszukiwać niestandardowych rozwiązań – na przykład zaproponować udział w ekscytującej grze w wyścigi samochodowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja