Pociąg do agresji w reklamiePociąg do agresji w reklamiePociąg do agresji w reklamiePociąg do agresji w reklamie

Pociąg do agresji w reklamie

Pociąg do agresji w reklamie
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Początkowo tematem artykułu miały być motywy sadomasochistyczne w reklamie. Jednak są one częścią zjawiska szerszego, które uzewnętrznia się również w subtelniejszy sposób. Agresja seksualna, przemoc fizyczna i psychiczna to podskórny nurt obecny w reklamie, jak patologie w porządnych miasteczkach z filmów Davida Lyncha. O wykorzystaniu motywów SM oraz subtelniejszych form przemocy w marketingu pisaliśmy w lutowym wydaniu drukowanym „Marketingu przy Kawie”. Niniejszy artykuł ukazał się tam pod tytułem „Walenty z pejczem”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja