Pochwal się swoim językiem - Marketing przy Kawie
Pochwal się swoim językiemPochwal się swoim językiemPochwal się swoim językiemPochwal się swoim językiem

Pochwal się swoim językiem

Pochwal się swoim językiem
Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

-

Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

Pokazywanie języka uchodziło zawsze za coś bardzo nieeleganckiego. Mamy i babcie uparcie powtarzały swym pociechom: „nie pokazuj języka”. Dziś nadszedł czas, by to zmienić. „Pokaż język” – zachęcają marketerzy koncernu GlaxoSmithKline, który wprowadził na polski rynek nowy produkt marki Aquafresh: szczoteczkę do zębów... i do języka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to