Jak co roku, kiedy zbliża się Światowy Dzień Walki z AIDS – pojawiają się nowe kampanie ostrzegające przed zagrożeniem tą chorobą. Najnowszy pomysł francuskiej organizacji Sidaction jest jednocześnie szokujący, prowokujący i wyszukany artystycznie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Europejskie kampanie ostrzegające przed zarażeniem wirusem HIV kierowane są szczególnie do ludzi młodych, w związku z czym nierzadko zaskakują niekonwencjonalnymi pomysłami. Spot stworzony przez agencję Leo Burnett Paris wyróżnia się na tym tle wyrafinowaną formą, ale także poruszającą i złowrogą wymową.
Obraz gigantycznej klepsydry, w której niczym ziarna piasku przesypują się ofiary AIDS – co dziesięć sekund jedna – jest wyraźną i przejmującą alegorią sytuacji zagrożenia i nieuchronności losu wielu spośród tych, którzy podejmują ryzyko.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.