Pocałunek śmierciPocałunek śmierciPocałunek śmierciPocałunek śmierci

Pocałunek śmierci

Pocałunek śmierci
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Jak co roku, kiedy zbliża się Światowy Dzień Walki z AIDS – pojawiają się nowe kampanie ostrzegające przed zagrożeniem tą chorobą. Najnowszy pomysł francuskiej organizacji Sidaction jest jednocześnie szokujący, prowokujący i wyszukany artystycznie.

Europejskie kampanie ostrzegające przed zarażeniem wirusem HIV kierowane są szczególnie do ludzi młodych, w związku z czym nierzadko zaskakują niekonwencjonalnymi pomysłami. Spot stworzony przez agencję Leo Burnett Paris wyróżnia się na tym tle wyrafinowaną formą, ale także poruszającą i złowrogą wymową.

Obraz gigantycznej klepsydry, w której niczym ziarna piasku przesypują się ofiary AIDS – co dziesięć sekund jedna – jest wyraźną i przejmującą alegorią sytuacji zagrożenia i nieuchronności losu wielu spośród tych, którzy podejmują ryzyko.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja