Po prostu jaja...Po prostu jaja...Po prostu jaja...Po prostu jaja...

Po prostu jaja…

Po prostu jaja...
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Tak wielkiej ilości materiałów reklamowych dostarczanych bezpośrednio do domów w trakcie jednej kampanii reklamowej chyba nigdy nie było. W dodatku po każdą z 35 mln ulotek adresat będzie biegał do sklepu i z ochotą za nią zapłaci. Niemożliwe? Ależ skąd, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że dziać się to będzie w Stanach Zjednoczonych, a informacje reklamowe o tamtejszej telewizji CBS umieszczane będą na... skorupkach jaj.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja