Po piwo do... piwomatu - Marketing przy Kawie
Po piwo do... piwomatuPo piwo do... piwomatuPo piwo do... piwomatuPo piwo do... piwomatu

Po piwo do… piwomatu

Po piwo do... piwomatu
Karina Wisz

Karina Wisz

-

Karina Wisz

Karina Wisz

Najbardziej znany na świecie czeski browar Plzeňský Prazdroj, producent tak popularnych na polskim rynku marek jak Pilsner Urquell czy Gambrinus, wprowadza na rynek automaty sprzedające piwo w puszkach, potocznie zwane „piwomatami”.

Pierwsze piwomaty pojawiły się niespełna pół roku temu w Pradze. Według danych z początku października, tylko dzięki 50 urządzeniom sprzedano aż 150 hektolitrów (ok. 31 tysięcy puszek) złotego napoju, mimo że różnica w cenie jak na razie przemawia na niekorzyść automatów. Kilka dni temu piwomaty stanęły także w samym Pilźnie, stanowiąc jedną z atrakcji dorocznego święta czeskiego piwa Pilsner Fest 2007.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to