Najbardziej znany na świecie czeski browar Plzeňský Prazdroj, producent tak popularnych na polskim rynku marek jak Pilsner Urquell czy Gambrinus, wprowadza na rynek automaty sprzedające piwo w puszkach, potocznie zwane „piwomatami”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pierwsze piwomaty pojawiły się niespełna pół roku temu w Pradze. Według danych z początku października, tylko dzięki 50 urządzeniom sprzedano aż 150 hektolitrów (ok. 31 tysięcy puszek) złotego napoju, mimo że różnica w cenie jak na razie przemawia na niekorzyść automatów. Kilka dni temu piwomaty stanęły także w samym Pilźnie, stanowiąc jedną z atrakcji dorocznego święta czeskiego piwa Pilsner Fest 2007.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.