Dzieci są łase na reklamy. Dlatego widząc kolorowe obrazki na opakowaniach słodkich lub słonych przekąsek, nie potrafią oprzeć się pokusie. Jeśli do smakołyków dołączone są jeszcze jakieś gadżety, uczniowie gotowi są wykupywać kolejne paczki ze szkolnych sklepików choćby co przerwę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rośnie kolekcja gadżetów, wraz z nią jednak również i nadwaga młodego konsumenta. Dlatego coraz głośniej słychać apele w stylu „stop śmieciowemu jedzeniu”. Dyskusja obrońców i przeciwników takiego modelu odżywiania się wkroczyła również w świat marketingu. W Wielkiej Brytanii toczy się właśnie ciekawa reklamowa polemika. Brytyjska Fundacja Kardiologiczna (BHF) przeprowadza kampanię społeczną pt.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |