Po olej do głowy - Marketing przy Kawie
Po olej do głowyPo olej do głowyPo olej do głowyPo olej do głowy

Po olej do głowy

Po olej do głowy
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dzieci są łase na reklamy. Dlatego widząc kolorowe obrazki na opakowaniach słodkich lub słonych przekąsek, nie potrafią oprzeć się pokusie. Jeśli do smakołyków dołączone są jeszcze jakieś gadżety, uczniowie gotowi są wykupywać kolejne paczki ze szkolnych sklepików choćby co przerwę.

Rośnie kolekcja gadżetów, wraz z nią jednak również i nadwaga młodego konsumenta. Dlatego coraz głośniej słychać apele w stylu „stop śmieciowemu jedzeniu”. Dyskusja obrońców i przeciwników takiego modelu odżywiania się wkroczyła również w świat marketingu. W Wielkiej Brytanii toczy się właśnie ciekawa reklamowa polemika. Brytyjska Fundacja Kardiologiczna (BHF) przeprowadza kampanię społeczną pt.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to