Po nagrody do salonuPo nagrody do salonuPo nagrody do salonuPo nagrody do salonu

Po nagrody do salonu

Po nagrody do salonu
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski

-

Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski

Konsumenci preferują te techniki promocyjne, przy których czas realizacji nagrody jest najkrótszy oraz te, które w największym stopniu zapewniają im wygraną. Dlatego interesującym rozwiązaniem przy pewnego typu promocjach mogą być centra wydawania nagród zlokalizowane blisko klienta – na przykład w kiosku czy salonie prasowym

Co robi konsument, który chce wymienić wymagane dowody zakupu na nagrody w promocji konsumenckiej? Jeśli nie może tego zrobić na miejscu, w sklepie, to idzie na pocztę albo… rezygnuje. Opłata za znaczek, obawa o zaginięcie przesyłki itp. często sprawiają, że nabywca, nawet jeśli wziął udział w promocji, rezygnuje z nadesłania zgłoszenia, a tym samym rezygnuje z nagrody.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja