Po mszy do piekłaPo mszy do piekła

Po mszy do piekła

Po mszy do piekła
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

„Gra w mszę” – tak najkrócej można opisać najnowszą produkcję Prayer Works Interactive. Idealna rozrywka dla całej rodziny na niedzielne przedpołudnie – gdyby nie kryły się za nią moce prawdziwie piekielne.

Akcesoria do gry Wii „Mass: We Pray” są skromne: klęcznik i kontroler wideo w kształcie krzyża – ale za to ile mamy zabawy! Rozpalamy wirtualne kadzidło, kropimy wodą święconą, zbieramy na tacę, namaszczamy chorych (!) i, oczywiście, modlimy się. Czy to niewinny, choć nietrafiony żart, przykład nieskończonej głupoty producentów gier i ich klientów czy cyniczny chwyt?

Polemiczna energia internautów poszła naturalnie w kierunku roztrząsania wymowy reklamy: obraźliwa/celna, bluźniercza/dopuszczalna, rynsztokowy dowcip/genialna satyra.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja